Teherautóknak telepít prémium töltőállomásokat az Eurowag

A nagy zöld paktum
A nagy zöld paktum | Getty Images

Újfajta töltőállomások jelennek meg teherjárműveknek: prémium szolgáltatást indít egy Magyarországon is üzemelő kúthálózat.

Az Eurowag Európa legfontosabb tranzitútvonalain létesít Prime Network néven különleges töltőállomás-hálózatot teherjárműveknek. A tervek szerint magas színvonalú szolgáltatásokkal várják az Eurowag kártyával rendelkező ügyfeleket.

Mit kell tudni az Eurowagról?

Az Eurowag egy prágai székhelyű, többek közt üzemanyaggal, pénzügyi megoldásokkal, útdíjjal foglalkozó, komplex szolgáltatáscsomagot nyújtó cégcsoport. A vállalat „az integrált közúti szállítási megoldások vezető európai szolgáltatójaként” szokta magát jellemezni.

Az Eurowag Prime Network az egyik ágazatuk: a név egy olyan, 70 töltőállomásból álló hálózatot takar, ami Közép-, Kelet- és Dél-Európát fedi le. A Cseh Köztársaságban, Szlovákiában, Lengyelországban, Magyarországon, Romániában, Spanyolországban, Olaszországban, Franciaországban, a Benelux államokban, az észak-európai országokban, a Baltikumban, a Balkánon, Ausztriában és Németországban működnek töltőállomásaik.

A vállalat Magyarországon már jelen van, négy saját töltőállomást üzemeltet – Szigetszentmiklóson, Mosonmagyaróváron, Lébényben és Becsehelyen –, az elfogadói hálózata pedig közel 15 ezer taggal rendelkezik

Az Eurowag kutak a járművezetők számára a legmegfelelőbb helyeken, a nagy tranzitforgalmú útvonalak mentén találhatók, kedvező árú üzemanyagot és számos kiegészítő szolgáltatást biztosítanak. A prémium kategóriás hálózat a meglévő portfólió gondosan kiválasztott állomásaiból áll majd.

Eurowag prémium töltőállomások csak teherautóknak

Fontos, hogy az Eurowag Prime üzemanyagtöltő-állomások nem benzinkutak, hanem töltőállomások; benzint nem lehet kapni, és a szolgáltatásaik kizárólag tehergépjárműveknek szólnak.

A cég közölte; hogy a Prime üzemanyagtöltő állomásokat a kiemelkedő szolgáltatási színvonal és infrastruktúra alapján választják ki, minden esetben kényelmes megállót biztosítsanak a sofőröknek.

Magyarországon egyelőre három töltőállomás került be a Prime Networkbe: a nyíregyházi ORLEN (közel az M3-as Nyíregyháza-centrum csomópontjához), a csémi Orlen (az M1-es autópálya komáromi csomópontjánál) és a tolmácsi Conoil (a 2-es főút mentén).

Hogyan működnek majd az Eurowag prémium töltőállomásai?

A kiválasztott partnerkutaknak először meg kell felelniük az Eurowag által meghatározott feltételeknek, ezért kiválasztási folyamaton kell keresztülmenniük, amely igazolja, hogy töltőállomásaik megfelelnek a prémium szolgáltatás követelményeinek.

„A cél az, hogy minden olyan országban, ahol az Eurowag működik, legyen néhány Eurowag Prime üzemanyagtöltő állomás, ahol az ügyfelek a kiemelt lokációkon és a legkedvezőbb árakon vehetnek igénybe színvonalas szolgáltatást. Ezek a töltőállomások vizuálisan is jól beazonosíthatók lesznek, és alapfeltétel lesz a szolgáltatások magas színvonala” – emelte ki Kim Coppens, az Eurowag Déli és Nyugati Régiójának Energiabeszerzési és Üzemeltetési vezetője.

Minden Eurowag kártyával rendelkező ügyfél megkülönböztetés nélkül igénybe veheti az Eurowag Prime töltőállomások szolgáltatásait, nem lesz szükség külön regisztrációra vagy tagsági kártyára. Az Eurowag Prime logóval megjelölt töltőállomások a stratégiailag kiemelt helyszíneken a lehető legjobb üzemanyagárat garantálják majd. 

„Az ügyfelek számára ezek a kutak könnyen felismerhetőek lesznek. Azzal, hogy ezeken az állomásokon a legelőnyösebb szolgáltatásokat nyújtjuk a rendszeres promóciók mellett, olyan hálózattá teszik az Eurowag Prime-ot, amelyre a fuvarozók körében nagy kereslet mutatkozik. Ez egyfajta exkluzív klub lesz az Eurowag elfogadóhálózat töltőállomásai között “– mondja Lenkó Gergő az EUROWAG – W.A.G. payment solutions a.s. Magyarországért felelős igazgatója.
Bár az Eurowag Prime Network egyelőre 70 töltőállomással indul Európa-szerte 16 nagy tranzitforgalmú ország hotspotjainál, a következő évben a tervek szerint további 100 kút csatlakozhat a Prime Network rendszerhez.

Forrás: TIMOCOM

Legolvasottabb

Mentális egészség a logisztika világában

A mentális egészség kérdése napjaink egyik legégetőbb problémája, mégis hajlamosak vagyunk átlépni a témán. Különösen olyan iparágakban mint a logisztika, ahol a napi működés a

50 felett és túlterhelve – Hogyan bánjunk jól a tapasztalt munkavállalókkal?

A munkahelyeken gyakran megfigyelhető, hogy az 50 év feletti, nyugdíj előtt álló kollégákra egyre nagyobb terhet raknak. Ők azok, akik évtizedek óta a cégnél dolgoznak,

Külföldi munkaerő: kockázat, vagy lehetőség?

Mindkettő. De milyen problémákkal szembesülhetnek a munkaadók, amikor külföldi munkavállalókat alkalmaznak? A munkaadók számos kihívással szembesülnek, amikor külföldi munkavállalókat alkalmaznak. A legjobb, ha megismerkedik ezekkel

Állás

Adj fel álláshirdetést!

Hirdess a LogiJobson!
Növeld céged hatékonyságát és sikerét! Logisztikai szakembert keresel? Találd meg velünk a legkiválóbbat!
Kapcsolódó cikkek
Archívum

Mi ez? Hidrogén hajtású drónok a közúti szállítmányozásban?

Hidrogénüzemű drónok a szállítmányozásban! A jövő itt kopog az ablakon! Hidrogénüzemű Járművek A Hyundai Motor Group talán legradikálisabb hidrogénüzemű fuvareszköz koncepciói a héten mutatkoztak be a szakma előtt. Ezek az e-Bogie fantázianevű járművek együttesen a

Raktári ergonómia a fizikai dolgozók egészsége védelméért

Raktári ergonómia - A logisztikai vállalatok felelősséget vállalnak alkalmazottaik biztonságáért, egészségéért. A technológia fejlődésének köszönhetően ma már olyan eszközök állnak rendelkezésre, amelyek nagymértékben hozzájárulnak a munkavállalók fizikai terhelésének könnyítéséhez. A raktári ergonómia alapvető fontosságú az

Teherszállítás a föld felszíne alatt? Ezt tervezik Svájcban

A Cargo Sous Terrain (francia nyelven, szó szerint: "Földalatti teherszállítás") egy tervezett földalatti logisztikai rendszer Svájcban. A szolgáltatók egy teljes körű, automatizált, rugalmas és tartós földalatti rakodási rendszert hoznak létre, amely lehetővé teszi a raklapok és

Svájc – A teherforgalom csökkentése a városokban intelligens logisztikával

Az InnoSuisse cég "Smart Urban Multihub Concept" elnevezésű kiemelt projektjének célja egy olyan intelligens logisztikai koncepció kidolgozása, amely fenntartható módon csökkenti a városi területek teherforgalmát. E cél elérése érdekében a cég a kiskereskedelem, a logisztika

A Volvo megtalálta az energetika Szent Grálját

A Volvo Trucks hétfőn közölte, hogy megkezdte a hidrogén-üzemanyagcellákat használó járművei tesztelését. A svéd cég azt állítja, hogy hatótávolságuk elérheti az 1000 kilométert. Polimer elektrolitmembrános üzemanyagcella | Forrás: volvotrucks.hu Volvo-Trucks innováció A dízel már az

Minden, ami alternatív áruszállítás: e-cargo kerékpár

Az elektromos teherkerékpárt, más néven az e-cargo bicikli vagy e-cargo bike, sokan megmosolyogják, azonban reneszánszát éli. Nem mai találmány, korábban futárok, postások, szódások, tejesemberek, pékek rótták nap, mint nap ezekkel a város utcáit. Persze az

Konténerek be- és kirakodása 6 perc alatt?

Igen. Ez lehetséges... A Combi-CSS-t a konténerek berakodásának jelentős felgyorsítására fejlesztették ki. Miközben növeli az árukezelők biztonságát, minimalizálja a termék károsodását. A 30 000 kg-ig terjedő terheket egy konténeren kívüli platformra helyezik rá. A konténer

Elektromos konténerszállító kamionokkal zöldít a Metrans

Munkába állt az első elektromos konténerszállító kamion a döntően konténeres vasúti szállítmányozással foglalkozó METRANS Csoport csepeli intermodális terminálján. „Egyre többször igénylik az üzleti partnereink, hogy ne csak a terminálig, de egészen a telephelyükig szállítsuk el

Alternatívák áruszállításra – körkép 1.

REE Automotive áruszállítás Az egyik alternatíva az áruszállítás fejlődésére a REE Automotive, akinek a nevét korábban annak kapcsán lehetett hallani, hogy az indiai Mahindra is résztulajdonnal rendelkezik a cégben, mostanra pedig elkészült egy olyan jármű,

Önvezető elektromos teherautó, amelynek még sofőrfülkéje sincs?

A svéd Einride technológiai vállalat először mutatta be legújabb fejlesztésű fuvareszközük új képességeit az egyik ügyfelük telephelyén. Azt a lehetőséget demonstrálták, hogy egy távoli (remote) autonóm elektromos szállítás (AET) kezelő szakember több járművet egyszerre, vagy

Sütik megváltoztatása